واکنش ترکیه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران منصوری: دو نفر از بالگرد رئیس جمهور با ما ارتباط گرفتند+ فیلم نخست‌وزیر هند: برای سلامتی رئیس‌جمهور ایران دعا می‌کنیم واکنش قالیباف به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور و همراهان + فیلم اطلاعیه فراجا درباره اخبار سانحه سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور | صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد
سرخط خبرها

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان | امیرعبداللهیان: فلسطین بیش از هرزمانی نیازمند حمایت دولت‌های اسلامی است

  • کد خبر: ۱۸۷۹۷۸
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان | امیرعبداللهیان: فلسطین بیش از هرزمانی نیازمند حمایت دولت‌های اسلامی است
وزیر امور خارجه عصر دوشنبه در تماس تلفنی با سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات فلسطین را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان عصر دوشنبه در تماس تلفنی با سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات فلسطین را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر علیه مردم فلسطین اظهار داشت: در ماه‌های اخیر ۲۶۰ فلسطینی از جمله ۴۰ کودک و ۱۱ زن توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری تشدید شده و تعداد اسرای فلسطینی به حدود ۵ هزار نفر رسیده که حدود ۲۰۰ نفر آنان زنان و کودکان هستند.

 امیرعبداللهیان افزود: در عین حال حملات و تجاوزات نظامی و توهین و تعرض به مسجد الاقصی به طور مستمر در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار دارد و نتیجه این اقدامات رژیم صهیونیستی پاسخ مقاومت بوده است.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تقدیر از مواضع عمان در حمایت از مردم فلسطین اظهار داشت، ایران و عمان همواره از فلسطین حمایت کرده‌اند و در شرایط کنونی مردم غزه و کرانه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت دولت‌های اسلامی هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به گفتگو با برخی از وزرای کشور‌های اسلامی، پیشنهاد کرد نشست اضطراری وزرای کشور‌های اسلامی‌به زودی برگزار شود.

وزیر خارجه عمان نیز در این گفتگو اظهار داشت در سایه شهادت صد‌ها تن از غیر نظامیان بی‌گناه و بی‌پناه در غزه، ما هم مثل کشور‌های دنیا و منطقه با مردم فلسطین ابراز همدردی می‌کنیم.

البوسعیدی تاکید کرد مساله فلسطین باید در صدر دستور کار جهانی قرار بگیرد و جامعه جهانی حق فلسطینیان برای تعیین سرنوشت و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی را به رسمیت بشناسد.

وزرای امور خارجه ایران و عمان بر تداوم رایزنی و همفکری در خصوص تحولات منطقه و پیگیری برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی‌توافق کردند.

منبع: وزارت امور خارجه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->